środa, 2 września 2015

Zapach lata - rześkie powietrze, kwiatowe nuty Yves Rocher, Un Matin au Jardin, Lilas Mauve EDT.

Lato kojarzy mi się z kolorami ziemi, złoty piasek na plaży, niebieska, prawie przezroczysta woda, przepięknie trzepoczące liście na drzewach, spadające owoce. Lato ma nieokreśloną liczbę barw, od delikatnych po intensywne. Uwielbiam odcienie fioletu, dlatego chyba pokochałam piękny zapach kwiatu bzu. Szkoda że tak krótko zaszczyca nas swoim zapachem, który jest lekarstwem na moje zmęczenie oraz stres. Kwiat bzu rozkoszuje mnie swoim pięknem, delikatnością, ulotnością, chciałabym go zatrzymać na dłużej.

           



W czerwcu zaszłam do sklepu Yves Rocher, a tam znalazłam promocję na wody toaletowe, od razu moim oczom ukazała się piękna, fioletowa buteleczka z zawartością kwiatowego, bzowego zapachu. Nie mogłam się oprzeć tej okazji i dzięki temu zapach bzu towarzyszy mi codziennie.

Zapach jest nienachalny, kwiatowy, odzwierciedla prawdziwy zapach bzu w około 90%.
Wydajność według mnie jest bardzo dobra, w buteleczce mamy 100 ml wody, nie psikam się oszczędnie, a od czerwca ubyła mi 1/4 część.
Bardzo udany letni zapach, delikatny, świeży, kwiatowy, bardzo kobiecy, uroczy i subtelny.
Zapach na ciele utrzymuje się dość krótko, więc często nanoszę poprawki, hehe. 

Teraz marzy mi się cała trójka bzowa :)
Chętnie się dowiem jakie są Wasze propozycje na delikatny i lekki zapach lata :)

8 komentarzy:

  1. Zapach różany z tej serii też jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie sprawdzałam, ale teraz na pewno to zrobię :))

      Usuń
  2. Bardzo lubię tę serię produktów, świeże i delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie mam duży zapas perfum. Mogę polecić Estee Lauder Pleasures (podstawowa wersja).
    Na pewno w przyszłości zajdę do YR i powącham co nieco, bo lubię ich kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc nie jestem fanką kwiatowych zapachów, raczej właśnie owocowe, a zimą nawet słodsze waniliowe klimaty lubię :) Chociaż bez brzmi całkiem ciekawie i buteleczka też przyciągnęła mój wzrok Od lat jestem wierna różowemu Bruno Banani kocham ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie przepadalam za kwiatami, ale bez mnie zaczarowal :) Bruno B. również bardzo lubię :))

      Usuń