wtorek, 6 października 2015

(2) Niedziela dla włosów. Kuracja olejkiem arganowym.

Troszkę spóźniona niedziela dla włosów, jednak w weekend byłam na szkoleniu w Warszawie i nie miałam czasu napisać posta. Dlatego szybko to nadrabiam! :)

W tę niedzielę skupiłam się na pielęgnacji włosów olejkiem arganowym, jakich produktów użyłam i jakie efekty uzyskałam? Zapraszam ciekawskich do czytania :)
W sobotę wieczorem naoliwiłam włosy na całą noc, zastosowałam olejek odbudowujący z Yves Rocher. Jestem wielką fanką oleistych produktów do włosów, uwielbiam oleje i produkty, które wnikają w głąb włosa. A ten olejek jest moim wielkim ulubieńcem, w poście o ulubieńcach miesiąca na pewno zamieszczę jego recenzję.
Rano umyłam włosy szamponem  Yves Rocher Volume, a następnie nałożyłam na włosy dość sporą ilość balsamu Green Pharmacy z olejkiem agranowym i granatem. Poczekałam 20 minut i dołożyłam jeszcze na 15 minut odżywkę z Joanny, również z dodatkiem olejku arganowego.

Moje włosy są bardzo podatne na przetłuszczanie,więc ponownie umyłam włosy szamponem Yves Rocher Volume i wycisnęłam w ręcznik z mikrofibry. 

Na końcówki zaaplikowałam 2 krople olejku arganowego i pozwoliłam im naturalnie wyschnąć.

Włosy po takiej pielęgnacji były :
  • bardzo miękkie i puszyste
  • pełne objętości
  • niesamowicie błyszczące 
  • mięsiste
  • były lekkie i świeże, a dodatkowo pięknie pachniały 

A jak Wasze włosy reagują na kuracje olejkiem arganowym? :)

23 komentarze:

  1. Ja nie przepadam za odżywką za tą odżywką z Joanny. Wydaje mi się, że za bardzo obciąża mi włosy. Raczej stosuję ją jako pierwsze O w metodzie OMO niż ostatnie. U Ciebie jednak daje efekt ;) Śliczny masz kolor włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, ta odżywka z Joanny jest dosyć ciężka, dlatego też stosuję ją skromnie :)
      Dziękuję :)))

      Usuń
  2. Bardzo ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ostatnio zakupiłam olejek arganowy, ale szału nie było, więc dokupiłam maskę fryzjerską i dopiero to trochę pomogło na moje plączące się włosy. Ale nie powiem, że olejek nie działa wcale, bo to nieprawda. Jest całkiem dobry, jednak dla osób, którym bardzo się plączą włosy, raczej wiele nie pomaga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie próbowałam czystego olejku arganowego, ale w kosmetykach widzę efekty :)

      Usuń
  4. Moje bardzo go lubią, stosuję od kilku dobrych miesięcy Marion 7 efektów w pomarańczowej buteleczce, jest mega wydajny i pięknie pachnie. Ja od siebie mogę Ci też polecić wcierkę Jantar, mi osobiście rosną po niej "baby hair", na początku odstawały mi krótkie zabawne pejsy przy oprawie twarzy, teraz są gęstsze, przerosły w dłuższe włoski i wcieram regularnie jak się da :)
    Needle♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marion 7 efektów, kiedyś miałam, dobrze go wspominam :)) Jantar również używałam i muszę do niej wrócić, bo dawała super efekty :)

      Usuń
  5. Używam tego balsamu z Green Pharmacy, jest naprawdę świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ty również widzisz rezultaty :)

      Usuń
  6. Uwielbiam olejek arganowy, ale mój ulubiony to kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam olejek arganowy, ale mój ulubiony to kokosowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja miałam też odżywkę z Joanny ale moje włosy kompletnie nie mogły się z nią dogadać :), ale jest świetna do golenia nóg :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, super :) dzięki Kasiu za radę, na pewno wypróbuję :))

      Usuń
  9. Nigdy nie próbowałam. Moje włosy nalepiej zareagowały na szampon w kostce. Muszę do niego wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię ten balsam z GP :)
    Włosy bardzo ładnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bardzo lubię ten olejek z YR. Masz bardzo gęste i śliczne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się walczyć o gęstość i porost, niestety wcześniejsze zabiegi chemiczne zostawiły ślad na moich włosach.. ale jeszcze trochę! :)

      Usuń
  12. Ciągle przechodzę koło GP i niby kojarzę, że mają dobre produkty a nic nie ląduje do koszyka, chyba pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli chodzi o GP, to w szczególności polecam serum na końcówki :) w przezroczystej, plastikowej buteleczce, jest naprawdę super i za grosze :)

    OdpowiedzUsuń