niedziela, 15 listopada 2015

(4) Niedziela dla włosów. Kosmetyki już znane i bardzo lubiane :)

W czwartej odsłonie niedzieli dla włosów, coś co już każda zna, sprawdzone kosmetyki które zawsze dają efekt wow! Tym razem postawiłam na oczyszczanie skóry głowy peelingiem kawowym z szamponem alterra i zieloną glinką, cukier niestety nie daje tak fenomenalnych i zauważalnych efektów, z racji szybkiej rozpuszczalności. Na koniec tradycyjnie użyłam maski Kallos Omega, w trochę innym wykonaniu.

Jesteście ciekawe efektów?


  • Na początku namoczyłam włosy i bardzo dokładnie starałam się dojść peelingiem do każdego centymetra skóry głowy, masowałam głowę około 2/3 minut. Następnie pozostawiłam tę papkę jeszcze przez kilka chwil na włosach, a sama zajęłam się chlupaniem się w wannie.

  • Po tym czasie bardzo dokładnie płukałam włosy, aby wszystkie ziarenka kawy i glinki zostały usunięte.
  • Nałożyłam maskę Kallos Omega i pierwszy raz przeczesałam włosy grzebieniem z szerokimi ząbkami, tak aby maska dotarła do każdego włosa. Podczas tego zabiegu zauważyłam już różnicę, włosy stały się bardzo miękkie i gładkie. Maskę zostawiłam na kilka minut.
  • Po masce ponownie umyłam skalp dodającym objętości szamponem z alterry.
Po tych zabiegach włosy wyschły naturalnie, a na koniec odżywiłam je kroplą serum.

Efekty : Włosy pięknie błyszczące, niesamowicie miękkie i gładkie, końcówki ujarzmione :) 
Można rzec włosy na 5! :)

A jak Wasza niedziela dla włosów? Czy używacie sprawdzonych kosmetyków, czy wolicie eksperymentować?:)

5 komentarzy:

  1. Oo- takiego zastosowania kawy nie znałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kawa jako peeling do ciała to znam, ale do peelingu skóry głowy to nie... A włosy przepięknie się prezentują;)) Sama się skuszę na taki peeling, bo jak piszesz cukrowy jednak nie daje takich fajnych efektów. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń