środa, 4 listopada 2015

Walka z niedoskonałościami. Palmer`s,Skin Therapy Oil - niesamowity olejek. Efekty po 3 miesiącach stosowania.

Przed wakacjami zaszłam do hebe, aby kupić produkt przeciw bliznom na twarzy i tam znalazłam olejek Palmer's, zaciekawiło mnie jego wszechstronne działanie : na blizny, zmarszczki, zniszczoną skórę. Pomyślałam "-nada się".

Opis producenta :

To specjalistyczny, uniwersalny produkt stosowany do skóry całego ciała łącznie ze skórą twarzy. Zawiera opatentowana formułę Cetesomate - Ecomplex, która zapewnia wyjątkowo głęboka penetrację i wchłanianie aktywnych składników produktu. Oliwka terapeutyczna nie zawiera konserwantów, posiada lekką konsystencję i przyjemny zapach. Jest produktem wielozadaniowym i skutecznym w walce z bliznami, rozstępami, suchą i zniszczoną skórą oraz z objawami starzenia się skóry. Terapeutyczna oliwka do ciała to kombinacja czystego masła kakaowego, oleju sezamowego, oleju rzepakowego i oleju z dzikiej róży. Zawarta w niej unikalna formuła Rapidermal Absorption Systeme pomaga przeniknąć przez warstwę naskórka i dostarczyć skórze niezbędne składniki.Oliwka łatwo się wchłania, nie brudzi ubrań. Pomaga nawet w najbardziej ekstremalnych problemach skórnych. Produkt przebadany dermatologicznie.
Dostępny w pojemności 60 i 150ml.

Skład: Canola Oil. Isopropyl Myristate, Cetearyl Ethylhexanoate, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Dimethicone, Theobroma Cacao (Cocoa) Seed Butter, Tocopheryl Acetate, Fragrance (Parfum), Rosa Canina Seed Extract.

Cena: 49zl / 150ml



Chcecie znać moją opinię? 




Ten olejek jest moim super ulubieńcem :

  • nadaję się do skóry całego ciała łącznie z twarzą, według mnie jest to taki "suchy olejek", który bardzo szybko się wchłania
  • skóra po olejku jest niesamowicie gładka, nawilżona
  • ciało wygląda bardzo zdrowo i promienieje
  • zapach na plus, delikatny, niezbyt wyczuwalny
  • największy plus! jeśli chodzi o walkę z bliznami, to jak najbardziej działa :) właśnie dlatego skusiłam się na zakup tego produktu, aby walczyć z bliznami po trądziku oraz z nierównomiernym kolorytem skóry na twarzy, po 3 miesiącach stosowania blizny są widocznie zredukowane, kolor skóry wyrównany, twarz bardzo nawilżona i elastyczna
  • nadaję się również do włosów, jednak szkoda mi tego olejku na włosy
  • po 3 miesiącach stosowania została mi jeszcze 1/3 butelki, więc jest bardzo wydajny, jeśli chodzi o twarz wystarczy naprawdę odrobina

Jak tylko znajdę postaram się dodać lepszej jakości zdjęcia :)
Według mnie różnica jest bardzo dobrze zauważalna. Oba zdjęcia są zrobione bez użycia kosmetyków. Na zdjęciu po lewej widać wypryski, blizny po nich oraz liczne niedoskonałości. Natomiast po prawej stronie jednolita i wyraźnie gładsza skora :)

Nie twierdzę, że jest to tylko i wyłącznie działanie tego olejku, jednak na pewno przyczynił się on do polepszenia stanu mojej skóry. Dlatego mam zamiar dalej stosować ten produkt i cieszyć się jego rezultatami :)

Czy, któraś z Was stosowała kosmetyki Palmer's? Jakie macie zdanie na ten temat ?:)

A już niedługo przedstawię Wam kolejny produkt, który pomaga mi w walce z niedoskonałościami :) Buziaki!


12 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie używałam, ale właśnie szukam czegoś nawilżającego, bo lato mocno dało się we znaki mojej skórze ;) Więc może się skuszę ... :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli szukasz dobrego nawilżacza, ale niezbyt tłustego, czyli takiego który zostawia suchy film, to jak najbardziej polecam :)

      Usuń
  2. Nie miałam go, ale jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak :) Dzięki niemu nabrałam ochoty na inne kosmetyki tej firmy :)

      Usuń
  3. Cena trochę wysoka, ale jeżeli rzeczywiście jest tak wydajny i skuteczny to może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę jest bardzo wydajny :) Warto poszukać promocji :))

      Usuń
  4. mam kilka kosmetyków Palmersa Osobiście nie polecam produktów do włosów, ale już krem do rąk - jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, a dlaczego nie polecasz kosmetyków do włosów?

      Usuń
  5. Bardzo fajny produkt. Wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo- coś dla mojej wysuszonej skóry! :)

    OdpowiedzUsuń