niedziela, 1 listopada 2015

(3) Niedziela dla włosów. Kallos Omega, olejek alterra, szampon alterra i maracuja oil.

Dzisiejsza niedziela dla włosów z przewagą Alterry. Jak zawsze w sobotni wieczór robię sobie małe włosowe spa i nakładam oliwę na włosy i zostawiam ją na całą noc, aby włosy czerpały dobroczynne składniki jak najdłużej. Tym razem był to olejek Alterry Papaya i Migdał w roli głównej. Uwielbiam ten olejek, pachnie nieziemsko, z nuta cytrusów. Migdał otula skórę i pozostawia na niej delikatny i ciepły zapach. Stosuję go zarówno do włosów i ciała, jednak trochę żałuję go do ciała, bo jest mało wydajny.. albo to moje ciało tak mocno pije te cudne składniki.

Jak spisały się kosmetyki, których dziś użyłam? Koniecznie zobaczcie! 

Rano zmywałam olejek z Alterry szamponem dodającym objętości, czyli Alterra Volumen - Papaya &Bambus. Na początku nie byłam przekonana do jego działania, jednak z czasem zauważyłam że bardzo ładnie odbija włosy od nasady, włosy są wyraźniej puszyste i oczywiście przepięknie pachnące . To moje piewsze kosmetyki z Alterry, jednak powiem Wam, że jak na razie jestem bardzo zadowolona :)
                  
Po zastosowaniu szamponu, przyszedł czas na odżywkę lub maskę. Stosuję je wymiennie, po prostu nie chcę żeby włosy przyzwyczaiły się do jednego produktu.
Tej niedzieli wybrałam maskę Omega, którą trzymałam na włosach około 30 minut. Ilość produktu jest tak ogromna, że stosuję ją już około 3 miesięcy. Zużycie całej maski jest ciężkie, gdyż w opakowaniu jest aż 1000 ml produktu. Moje włosy są delikatne, średniej długości i wystarczy naprawdę niewielka ilość, aby całkowicie je pokryć produktem.
Maska Omega w mojej opinii jest naprawdę dobrą maską, gdzie cena jest stosunkowo niska, 1000 ml można kupić za ok. 12 zł. Włosy po użyciu tego produktu są miękkie, pachnące, łatwe do rozczesania. Jeszcze nigdy nie przesadziłam z jej ilością, więc nie powinna przetłuszczać nadmiernie włosów.
Na koniec użyłam malutką kropelkę maracuja oil. Kupiłam go za 4 zł w biedronce, ma ładny zapach i nadaje włosom gładkość, minimalizuje puszenie się włosów i zabezpiecza końcówki. Efekt za taką cenę fajny, aczkolwiek wolę olejek z green pharmacy.

Ogólnie dzisiejszą niedzielę oceniam na 5, włosy ładne, lśniące, miękkie i pięknie pachnące.


A jak Wasza niedziela? Próbowałyście, któregoś z użytych dziś przeze mnie produktów? :) 

35 komentarzy:

  1. Jakie lśniące włosy! Cudowne :) Niesamowity blask.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najczęściej używam tylko szamponu, tudzież pianki, bo mam kręcone włosy.
    Poza tym staram się rano szybko ogarnąć, więc czas nieco mnie ogranicza.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do czasów liceum też używałam tylko szamponu. Jednak później uświadomiłam sobie, że muszę bardziej zadbać o włosową pielęgnację :) I od tamtej pory bardzo rzadko używam tylko szamponu :)

      Usuń
  3. Moja dzisiejsza niedziela była typowo "na szybko" - niestety będąc u "teściów" ciężko wydziwiać z włosami i dłużej okupować łazienkę ;)

    Właśnie za jakiś czas skończy mi się olejek do włosów i zastanawiam się nad jakimś Alterry. Uwielbiam zapach papai, więc wyjątkowo mnie tutaj ta Alterra kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, rozumiem :) Ja gorąco polecam ten olejek, bo jest naprawdę super :)

      Usuń
  4. Podoba mi się twoja fryzurka:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, a mi spodoba się Twoja fryzura :D jednak trochę mi zajmie, aby ją osiągnąć :D

      Usuń
  5. Lubię to serum z olejkiem z marakui :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też używam tego oleju. NIestety nie jestem zbyt systematyczna w tym... Czasami zauważyłam, że im mniej robię z włosami, tym lepiej. :)

    Lilok-says

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minimalizm też jest super :) Wiadomo, że każde włosy są inne :)

      Usuń
  7. Nie znam tych produktów ale ponieważ ciągle nie znalazła idealnego zestawu dla moich włosów to spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, szczególnie maskę Kallos, aczkolwiek najlepsza jest keratynowa :) Powinnaś od razu zauważyć różnicę :)

      Usuń
  8. Używałam już kilku masek Kallos, ale Omegi nie miałam okazji. Ja czaję się teraz na Multiwitaminę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie miałam tylko Keratin, Omega to moja druga maska tej firmy. Teraz poluję na Hair Pro-Tox , ponoć super :)

      Usuń
  9. Włoski wyglądają bardzo dobrze, lubię ten szampon z alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam regularnie, choć od niedawna olejku i maski z Kalosa - z obu jestem bardzo zadowolona. Chętnie wypróbuję szampon, o którym mówisz. Wcześniej próbowałam tego z granatem, aczkolwiek u mnie tak plątał włosy i wysuszał skórę głowy, że musiałam z niego zrezynować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy szampon z tej firmy, aczkolwiek bardzo go lubię, nie tylko za działanie ale i zapach :))

      Usuń
  11. Nie bardzo działają na mnie kosmetyki Alttery za to Kalosa jak najbardziej :) Każdy ich produkt ładnie pachnie i włosy są po nim super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo :) Na każdego działa coś innego :) Zgadzam się, zapach bardzo ładny :)

      Usuń
  12. Jakoś nie jestem dobrze nastawiona do produktów Biosilk. Bardzo ładne włosy, i ten blask !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie jestem zwolenniczką biosilku, jednak ten produkt jest bardzo przyjazny ;) Dziękuję :)

      Usuń
  13. Uwielbiam te olejki z Alterry, super się u mnie sprawdzają i ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  14. Skoro Twoje włsy wyglądają tak ładnie po tych kosmetykach, to chyba musze je kupić :D Może jakoś naprawię te moje "siano" :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Powiem szczerze, ze uwielbiam produkty Kallos... :) są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Włosy pięknie wyglądają po tym zestawie, takie błyszczące i zdrowe;) A olejek z Alterry mam i sprawdza się całkiem fajnie zwłaszcza do różnych domowych mieszanek na włosy;) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie błyszczące :) ja bardzo lubię szampony Alterra :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny błysk i miękkość :) U mnie się sprawdzał każdy rodzaj szamponu z Alterry, olejki też dawały fajne efekty ;)

    OdpowiedzUsuń