niedziela, 23 sierpnia 2015

Nowy sposób na gromadzenie przydatnych informacji. Zdrowie, uroda, włosy, pielęgnacja ciała, kosmetyki - lifestyle.

Cześć! Jest piękne, słoneczne popołudnie, więc nie można wyobrazić sobie lepszego dnia na założenie swego internetowego pamiętnika. Myślałam długo czy aby na pewno jest mi to potrzebne do szczęścia, ale jednak moja słaba pamięć dobrze mnie o tym przekonała. Dzięki zapiskom na tej stronie zapamiętam wszystkie specyfiki, które się u mnie sprawdziły. Dodatkowo mam nadzieję pomóc Wam, abyście mogły uniknąć bubli i kosmetycznych porażek. Na blogu będą pojawiać się posty o różnistej tematyce zaczynając od sportu, zdrowia kończąc na makijażach i kosmetykach, można nazwać to takim blogowym lifestyle'm. Wypadałoby się również przedstawić, nazywam się Ania, jestem 22-letnią studentką Uniwersytetu medycznego w Białymstoku, moje wielkie pasje, to sport, podróże, woda w każdej postaci - od tego też wziął się adres strony i nick, gdyż większość życia spędzam w wodzie trenując pływanie i aktywnie spędzając czas

Już niebawem kolejny post z moimi kosmetycznymi ulubieńcami, trzymajcie się ciepło, a ja zmykam na basen :)


- AcquaLady

6 komentarzy:

  1. Hej :)
    Życzę powodzenia, sama tez się nosze już długo z zamiarem założenia bloga, mam nadzieję że mi się w końcu uda do tego dostatecznie mocno zmobilizować!
    trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe powitanie i ciepłe słowa :) Trzymam za Ciebie kciuki! :) Pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam w blogosferze i życzę dużo wytrwałości, nieskończonej liczby tematów na posty oraz tysięcy czytelników :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na wpis, ja latami walczyłam o to by moje włosy były w jako takim stanie po kontakcie z chlorem więc bolączkę rozumiem doskonale :)

    Pozdrawiam ciepło
    Karolina z Zielona Karuzela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe, serdecznie dziękuję :) Jednak nie jestem osamotniona z tym problemem :)

      Usuń