niedziela, 27 września 2015

(1) Niedziela dla włosów. Dwa szampony, dwie maski i odżywka - na bogato!

Jak wiecie byłam 2 tygodnie w Albanii, był to niesamowicie piękny czas. Cudowna pogoda, ciekawi ludzie i piękne krajobrazy otaczające mnie z każdej strony. Miałam napisać kolejny post o tym co warto zobaczyć w Albanii, ale byłam tak zawładnięta wydarzeniami dnia codziennego, że zupełnie wypadło mi to z głowy. Dzisiaj rano wróciłam do rodzinnego miasta i musiałam zadbać o kondycję moich włosów po kąpielach zarówno słonecznych, jak i w bardzo słonej wodzie. Do tego doszedł piasek, szczególnie podczas Jeep Safari usztywnił moje włosy na maksa.
Dlatego przygotowałam dziś pierwszą niedzielę dla włosów, takie oczyszczająco, nawilżające domowe spa .. :)
  • po 2 tygodniowym myciu włosów delikatnym szamponem Yves Rocher Volume, postanowiłam porządnie oczyścić i nawilżyć je szamponem Isana Med z dodatkiem 5% moczniku
  • następnie na 10 minut nałożyłam łopianową maskę do włosów, aby je odżywić naturalnymi składnikami zawartymi w rosyjskich mieszankach maskowych
  • do łopianowej mikstury dodałam aloesową maskę Natur Vital, która dodatkowo nawilży i nada połysk moim włosom - trzymałam ją około 10 minut

  • następnie spłukałam włosy letnią wodą i kolejny raz umyłam je szamponem babydream
  • następnie na zwilżone włosy dałam dość dużą ilość odżywki Dove, która mimo słabej wydajności bardzo ładnie pachnie i zmiękcza włosy
Po takiej pielęgnacyjnej bombie włosy były gładkie, miękkie i lśniące :) Cieszę się z osiągniętego rezultatu i polecam te produkty dla osób, które tak jak ja potrzebują rekonwalescencji po wakacjach.

Włosy suszę bez użycia ciepła, po 2 godzinach od mycia prezentowały się tak :  

Jak Wasze niedzielne Spa?:)
Jutro postaram się dodać kolejną część podróżnika po Albanii :) Cześć! 

18 komentarzy:

  1. szaleństwo ;)
    mój mysi ogonek też domaga się uwagi

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie błyszczą :) muszę i moim zrobić domowe spa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam błyszczące włosy, według mnie blask jest oznaką ich prawdziwego zdrowia :)

      Usuń
  3. Ja co niedzielę urządzam domowe spa nie tylko dla włosów. Polecam jako maskę regeneracyjną olej kokosowy. Oczywiście od czasu do czasu.
    Dzięki za te info o szamponie z mocznikiem. Nigdy o nim nie słyszałam - napewno kupię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosowałam olej kokosowy - moje włosy średnio się z nim polubiły, zdecydowanie wolę olej migdałowy :) Szampon z mocznikiem jest naprawdę w porządku, odświeża włosy i daje poczucie lekkości :)

      Usuń
  4. Śliczne! Szkoda, że nie pokazałaś rozpuszczonych :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę w następną niedzielę :) Niestety natura nie obdarzyła mnie manualnymi zdolnościami, siostra zrobiła mi raz na rok francuza, to chciałam w nim trochę pochodzić :)

      Usuń
  5. Śliczne! Szkoda, że nie pokazałaś rozpuszczonych :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tych rosyjskich mam taką samą maskę tylko drożdżową :). Zainteresowałaś mnie szamponem z Isany. Będę musiała się mu przyjrzeć bo lubię takie nawilżające. Masz bardzo ładne włosy i jak pięknie błyszczą :), a warkocz uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Drożdżową też mam i również lubię :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę zdecydować się na wprowadzenie takiego dnia SPA! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za porady. Wydają się warte wypróbowania :) Wiesz może czy te produkty zawierają sladniki pochodzenia zwierzęcego? Wiem, że jest duża szansa, że Isana jest, ale nie wiem jak pozostałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W żadnym z kosmetyków nie ma najbardziej znanych substancji pochodzenia zwierzęcego, jednak nie znam się na tym w 100% :)

      Usuń
  10. Wow, podziwiam za użytą ilość produktów. U mnie SPA to obecnie tylko szampon i maska jak odżywka. Mam jednak dużo zapasów do zdenkowania i się zainspiruje aby trochę poeksperymentować z połączeniami, nic w pojedynkę się nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również bardzo lubię łączyć różne produkty :) często to robię, a moje włosy bardzo to lubią :))

    OdpowiedzUsuń