sobota, 24 października 2015

Październikowe inspiracje :) Jesień w obiektywie.

Moje wyzwanie picia drożdży nadal trwa, nie poddaje się ;). Tak naprawdę przyzwyczaiłam się już do tego "innego" smaku, tylko ten specyficzny zapach wciąż mi troszkę przeszkadza..

Ale nie o tym dziś, chcę Wam pokazać kilka zdjęć z Pierwszego Domku Letniego Branickich :))
Wiele młodych par robi tu sesje zdjęciowe, nie dziwię się bo okolica i widoki są naprawdę piękne.
 Idealne miejsce na spacer, w oddali widać wodę i pałacyk, aktualne muzeum.
Można poczuć głęboki spokój, bardzo lubię oddychać leśnym powietrzem.
 Niesamowite kolory złotej jesieni, pomarańczowy świat.
Drzewa, liście, słońce i świeże powietrze ;)
 Jak wiemy jesień to pora różnych grzybów, zarówno jadalnych jak i niekoniecznie ;P
 Zdjęcie przepuściłam przez filtr, och żeby tak było na podwórku, zamiast szaro burej pogody.. moje ulubione, piękne kolory które dają mi energię.

A jak Wasza jesień? :)

2 komentarze: