środa, 21 października 2015

Słodki peeling skóry głowy.

Wybaczcie, że ostatnio trochę rzadziej piszę. Październik zawsze jest dla mnie trudnym miesiące, rozpoczęcie studiów i dodatkowe zajęcie sprawiają, że organizacja czasu jest o wiele trudniejsza. A gdy wracam wieczorem do domu po caluśkim zalatanym dniu, to padam na twarz. Do tego pogoda mnie nie rozpieszcza.. U Was też ciągle szaro, buro, a do tego deszcz?

Dlatego postanowiłam osłodzić sobie życie cukrowo - kawowym peelingiem skóry głowy!

Wcześniej nigdy go nie wykonywałam, mimo wielu pozytywnych opinii. Jednak kilka dni temu moja skóra głowy zaczęła mnie swędzieć i dziwnie piec. Stąd moja motywacja do głębszego oczyszczenia skóry głowy.

Jesteście ciekawi rezultatów?

Instrukcja wykonania peelingu :

  • 4 łyżki cukru ( może być biały, chociaż trzcinowy jest lepszy, gdyż wolniej się rozpuszcza )
  • 2 łyżki mielonej kawy
  • opcjonalnie łyżka zielonej glinki ( lub innej kolorowej glinki )
  • szampon lub odżywka, do stworzenia papki
 

Wszystkie produkty łączymy ze sobą i staramy się nałożyć je na skórę głowy. Jest to dość trudna sprawa, gdyż przeszkadzają w tym włosy. Przez 2 minuty masujemy skórę głowy tym peelingiem, aby oczyścić skalp ze zrogowaciałego naskórka oraz zanieczyszczeń.
Po 2 minutach dokładnie spłukać głowę, żeby cukier i kawa nie splątały nam piórek.

Ja osobiście po peelingu nałożyłam na 30 minut maskę do włosów Omega Kallos, a następnie umyłam włosy w celu dodatkowego oczyszczenia włosów z peelingu.

Efekty?

- skóra głowy niesamowicie oczyszczona, przed peelingiem krostki i swędząca głowa, po peelingu wszystkie dolegliwości ustąpiły
- regulacja pracy gruczołów łojowych
- poprawia krążenie ( walka o szybszy porost )
- lepsza wchłanialność produktów używanych na skórę głowy
- włosy odbite od nasady, puszyste
- zauważalnie lepiej oddychający skalp

Aby nie podrażnić skóry peeling najlepiej stosować 2x w tygodniu.

Próbowałyście kiedyś robić takie peelingi skóry głowy? :)

5 komentarzy:

  1. Ja ostatnio zaczelam robić peeling raz w tygodniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super ! Polecam też peelingi enzymatyczne skóry głowy ;)

      Usuń
  3. Fajna sprawa muszę koniecznie przetestować, nigdy nie robiłam typowego peelingu na głowie ;)

    OdpowiedzUsuń